יו"ר הבית היהודי מבטיח: "נרוץ עד הסוף; הציבור הדת"ל מחפש בית"

    אסתי פלד No Comments on יו"ר הבית היהודי מבטיח: "נרוץ עד הסוף; הציבור הדת"ל מחפש בית"

    יו"ר מפלגת הבית היהודי, יוסי ברודני ב"מהדורה המרכזית": "הבית היהודי תמכה בימינה מבחוץ ומכיוון שימינה שברה את כל הקווים לא יכולנו להצטרף. למרות ההסכם לא רצינו להיות חברים בממשלה שאיננו מאמינים בדרך שלה"

    צילום: מתוך ויקיפדיה
    23:02
    01.05.24
    אבי יעקב No Comments on מקסימום איכות במינימום מחיר: טיולי בין הזמנים זה מקס סטוק

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    ראש עיריית גבעת שמואל ויו"ר מפלגת הבית היהודי, יוסי ברודני שוחח הערב (שלישי) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על הריצה לכנסת. "אנחנו נתמודד בבחירות. אנחנו עושים את הבדיקות שלנו והציבור הדתי לאומי ברובו מחפש בית. מדובר במספר לא מועט של מנדטים. יש המון אנשים בציבור הזה שאנחנו ממלאים עבורם את החלל הזה ואנחנו נרוץ בכל העוצמה".

    לדבריו "לבית היהודי יש סניפים בכל רחבי הארץ ונציגויות ברשויות המקומיות. זו המפלגה הכמעט יחידה בארץ שפרוסה מדן ועד אילת".

    ברודני הסביר מדוע לא התמודדו בבחירות האחרונות: "בכנסת האחרונה החלטנו בסוף לא לרוץ כי ביום בהיר עזבו אותנו חלקים מהמפלגה ולא נתנו לנו זמן להתארגן".

    עם זאת, אמר ברודני: "הבית היהודי היא מותג חזק והיא חסרה היום בנוף הפוליטי. היא תמיד הייתה בין הליכוד למפלגות החרד"ליות. השיח שלנו מכבד, לא אלים".

    לגבי הממשלה היוצאת, אמר: "בנט לא היה הנציג שלנו. הבית היהודי תמכה בימינה מבחוץ ומכיוון שימינה שברה את כל הקווים לא יכולנו להצטרף. למרות ההסכם לא רצינו להיות חברים בממשלה שאיננו מאמינים בדרך שלה".



    0 תגובות